Som sommar utan sol, som vinter utan snö.

dagen var tråkigaste på länge. vi började med gympa och vi hade orientering och cyklade och lät de andra springa och ta kontrollerna. jag är lat. helt sjukt lat. sen var det trist matte. matte är tråkigt och svårt. dock är det fortfarande ett av mina favvoämnen. är jag normal? sedan innan lunchen hade vi också kemi. tre lektioner innan lunch och en av dem är gympa. tror ni inte att vi dör av hunger? efter lunchen var det en trevlig två och en halv timmes lektion i spanska. spanska är också helt sjukt tråkigt. och nu ska vi börja läsa böcker. grattis. jag kommer fatta nada. efter skolan blev det lite käk och lite plugg och sen bar det av till träningen. det var andreas och vi rådissade allt han sa att vi skulle simma så i slutet sket han helt i oss. haha. alla hatar verkligen honom. tur att han har onsdagkvällarna nu då. så jag slipper se honom. 

sen så hände det lite efter träningen. vårt förhållande kommer nog inte vara som det en gång varit. men jag vet inte om det kommer förändras åt det bättre eller sämre...

och imorgon har jag sovmorgon. wiie. sen går jag till halv fyra. strax därefter börjar träningen och sen ska jag på bio med moa, malin, eventuellt lövet och nog några till. mysigt värre.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0