So, of course, you were supposed to come here tonight.

så, idag var det faktiskt helt okej. jag hade sovmorgon och det uppskattades massor. lite svenska och matte innan lunchen. matten börjar bli riktigt riktigt svår nu. matte c is the shit. men sen hände det nåt med mats öga, eller nåt, så vi slapp fysiken, vilket betydde två timmar hål för mig, honey, moa, michan och saba. så vi satt i ina's och babblade och michan fixade frisyrer på mig och moa. jag känner mig fin nu. sen hade vi psykologi och det var faktiskt väldigt roligt. honey sa att hon fått ett nytt favoritämne, haha. sedan gick jag och honey och inhandlade biljetter till stadsfesten och sen köpte vi munkar och slush på marknaden. sen skulle vi åka och lämna honeys simprylar, men kansliet var stängt så vi drog till simhallen och gav dem till imse istället. sen åkte jag till utbildningslokalen och träffade osteopaten. hon kollade om jag hade några låsningar eller så och det hade jag uppenbarligen. som ni vet så hade jag problem med att jag blir hård i axlarna och nacken när jag tränar, och hon sa att hon ville träffa mina axlar snart igen. det känns väldigt olycksbådande... sen cyklade jag hem och packade lite tills imon, typ sovsäck och luftmadrass och så. iiih! imorgon vid tio åker vi till linköping!!! wah, jag har längtat massa massa! såom exakt ett dygn står vi på stångebro och har (förhoppningsvis) solen i ögonen!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0