Säg till Viola att hon lyser, att hon blir vackrare med åren.

idag så var det styrka/stretch med allas vår favoritpetra. hon är bra, men hon kör hårt med oss. fast det behöver vi nog. först sprang vi ett varv runt sjön. vi låg och körde på rulle och den siste skulle springa om hela ledet och ställa sig först. sen körde vi massa övningar två och två. jag kommer nog ha lite smått träningsvärk imorgon, speciellt efter alla dessa utfallssteg. aj, min rumpa!
sedan stretchade vi hela kroppen och det gjorde helt sjukt ont i framsida lår när petra hjälpte mig. hon tryckte ner höften vilket resulterade i att knät åkte upp i luften och lårmuskeln sträcktes. helt fruktansvärt ont. sedan cyklade jag hem och åt lite. sen har jag kollat på veronica mars och nu ska jag nog sminka mig och fixa mig klart innan vi ska dra till eksjö. wiho, nu är det nära! <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0