Så kanske allt det svåra, allt det svarta där, som höll oss isär.

ja, idag var det lamt. likaså igår. igår hade jag de första lektionerna i tvåan. psykologi först av allt. det verkar helt okej. fast nästan det första läraren sa var att naturvetare inte trodde att människan har en själ. hmpf. sen hade vi samhällskunskap. lamt värre. jag tycker det är så sjukt tråkigt. utom möjligtvis juridiken då. men jag förstår mig inte på politik och har aldrig förstått mig på ekonomi. det var nog därför jag tog natur före samhäll. efter skolan hann jag em i tjugo minuter och käka och kolla på usain bolt. sen drog jag till träningen och kom hem vid halv åtta nånting. träningen var förövrigt sämst. jag jagde en katastrofspurt. jag ska sluta köra bröstsim, det händer ju ändå inget. jag hade fan 43.2, med en öppning på 19.3. döning FEM JÄVLA SEKUNDER på tjugofem meter. JAG ÄR SÄMST!! hursomhelst. efter träningen var jag tvungen att göra kemi, vi fick läxa första lektionen. och när jag var klar med den var klockan tio. hmpf. jag har inget liv.
idag var det ju också lamt som sagt. med gympa först på morgonen och spanska i två och en halv timme sist på eftermiddagen. torsdagar är verkligen dagar man längtar till.
nu ska jag nog äta och sen ska jag och pap åka ner och köpa biljetter till stadsfesten, wiie! lasse lindh med jenny kommer bli alltime!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0