Och om dom bara gav oss chansen.

idag var det en av de bättre dagarna. i och för sig så var ju skolan inget nämnvärt, mer än psykologin som fortfarande är favvoämnet. efter skolan drog jag och tränade. det var inte så hårt. vi körde först 10x50 hp, start 50. efter det blev det 30x50. sammanlagt alltså 40x50. 30x50 skulle vi köra negativt, sådär. jag skulle sluta på 39. det var soft, för alice och matildo skulle sluta på 38. jag låg och päskörde bakom wille och hade 26-27 i puls de sista tio. soft värre. jag borde nog haft lite kortare tid, tror jag. haha.
efter träningen åkte jag och honey och köpte godis på den nya affären, hemmakväll. sen gick vi på bio med moa, malin, albin och lövet. sen slöt även david och david upp. vi såg nya arn. så himla sorglig är den juhe. och nje, jag ska inte förstöra överraskningen för er som inte sett den genom att tala om vad som händer. men det är allt liiite snyftigt...

och imorgon kommer det också att bli en av livets bättre dagar. först så är det styrka /stretch-träning med favvispetra och sen kanske jag och mam skulle gå lite på stan och kolla efter jacka. på kvällen blir det eksjö stadsfest för hela slanten, lasse lindh och träffa jenny, som jag inte sett på säkerligen sex veckor. jag har saknat henne!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0