Making love out by the lake to our favorite song.

nu är jag tillbaka från simhallen igen. det var roligt där. först babblade vi en massa och sedan var det familjelagkapp, som myrlandrarna vann. så ovanligt. sedan var det premiering, det vill säga, alla hade på sig sina fula löviga kransar och simmade på diagonalen genom bassängen medans diverse föräldrar tog kort. snacka om att skämma ut sig totalt. sedan fick vi äntligen ta av oss kransarna och vi hoppade från femman med dem och totalmassakerade dem. maha. förresten så såg jag ut som ett träd i min krans. det gjorde iofs de flesta andra också. dock var jocke och malin mest trädlika. conny sa att jocke kunde jobba extra som skogsmulle. HAHA. sen lekte vi och hade allmänt roligt i vattnet. vi får ju aldrig leka fritt på träningstid så man måste ju ta tillfället i akt. sen blev det lite korv, mer snack och ännu mer bad och lek.

och jag tror faktiskt att vi är tillbaka the way we were. det känns bra nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0