lovely.

england, ohja!
jag ar i england in this very moment, darfor far ni ursakta att det inte finns aao. ja, ni ser ju, hmpf.
just nu sitter jag barnvakt med adam och lukas, men vi har precis lyckats fa alla barn att ga och lagga sig, sa nu ar det antligen lugnt och tyst.
sjalva veckan har varit ratt okej. vi kom i lordags eftermiddag och direkt fran flygplatsen drog vi till valkomstpartyt och senare pa kvallen var det nan annan fest med femtiotalstema, dar vi var de enda utan kostym. hmpf. i sondags var det typ grillning och sant, typ fotboll och massa bad och roligheter. och i mandags drog jag och m&p in till london och shoppade lite. pa kvallen var det safari supper, sa jag drog till tobbe och alex och vi hade ocksa ratt kul. och i tisdags sa akte vi in till london igen, och sandy fick tva nya speedobaddrakter. en rosasvart fastskin och en traningsbaddrakt. lovely till tusen! sen akte pap tillbaks till hitchin for det var rt-mote och jag och mam stannade kvar till sena kvallen. jag shoppade massa mer, bl a en vintage-vaska och massa hudsaker pa boots och ett linne pa gigantiska topshop och en tischa pa h&m. i onsdags blev det london igen, dock inte pa eget initiativ. vi akte och tittade pa towern, och sen gick vi lite i covent garden, inte overdrivet roligt. men kronjuvelerna var ratt maffiga, maste jag saga. igar akte vi (jag, m&p, davina och kieran) till grafham water och cyklade runt en feting sjo, typ 1,7 mil var det runt. lagom roligt. och jag cyklade for forsta gangen i mitt liv pa en moutainbike och lyckades fa kedjan att hoppa tre ganger. BRA, sandy!! pa kvallen nar det var lc, sa lyckades jag och pap nastla oss in hos kalle och dom och dra och bowla. massa trevlans. jag sog visserligen pa bowlingen (lukas tyckte jag var sa dalig sa han kallade mig sandy bowlingtjejen i sin telefonbok. snacka om han!) sedan at vi pa nan kinarestaurant och snackade sjukt mycket med tomas. han ar sjukt skon.
och idag da. jag vaknade av ett sms vid atta, typ. och sedan stod min dorr oppen hela natten, for om mitt fonster ar oppet och fonstret i typ badrummet ocksa ar det sa blir det korsdrag och dorren gar upp. och russell och kieran var dar nere och at frulle och stimmade, sa jag kunde ju definitivt inte somna om igen. jobbigt lage. efter lite frulle och annat tjafs sa akte jag, davina, kieran och mam och spelade minigolf. fast inte san minigolf som hemma, utan typ korthalsbana med en pitcher och en putter. jag sog, men mam och de andra sog annu mer, sa jag vann, maha! sedan spelade adam, lukas, tobbe och alex lite biljard och sen akte adam och lukas hem och jag pratade lite med audin och nina, for att det ar bland annat deras barn som jag vaktar just nu. de ar verkligen skittrevliga. och deras minsta, jakob, blev nog kar i mig eller nat, for han klangde massa pa mig och sen ville han inte att jag skulle aka hem, haha. men iaf. och nu sa vaktar jag som sagt sju smakillar, fyra engelska och tre svenska/norska.

sa ja, detta var min vecka i stora drag. och jag kan sammanfatta allt annu battre genom att saga att mat ar overskattat. fraga inte ens.

skriver mer nar jag kommer hem, pa sondag kvall eller nat sant.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0