Jag finns i varje steg du tar.

träningen var trist. vi körde tvåtusen räkna till. och spurten gick bajs. 41.2 var ju inget vidare. men öppning 19.0 var ju dock okej. döning 3sek, hallå!
men sen fick vi veta att magnus ågren inte kommer denna helgen, utan om två veckor. det var ju positivt, för mig och frida. men jag ska fortfarande till osteopaten på fredag. min fredag kommer bli så underbar. börjar 9.55 och går till halv fyra. träningen börjar fyra. sen ska jag till osteopaten EFTER träningen. jag kommer dö av hunger. stackars mig.

och nu har tidsprogrammet till stadsfesten kommit upp. lasse lindh spelar 21.00. jobbigt läge, med tanke på att det är insparken den kvällen. så jag kan inte gå på insparken. jag som ville festa...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0