Hela underbara, unika jag inte något så fjuttigt som en morgon och en dag.

okej. nu var det ett par dagar sen jag skrev sist, men ni har väl inte saknat mig?
skolan har startat på RIKTIGT nu. det blir bara värre och värre för varje dag som går. i måndags så labbade vi på kemin och var tvungna att skriva labbrapport, men jag och saba är tack och lov klara med det redan. sedan ska vi läsa ut världens tråkigaste bok tills på fredag. jag har typ tjugo sidor kvar nu. jag klarar nog av det. sedan har jag matte och så tills imon och jag fattar inte ett piss av matten. vadå polynom och faktorisering på andragradsekvationer?
sen har jag tränat som en idiot också. både i måndags och igår var det träning vid kvart i fem, vilket betydde en kvarts käk här hemma. inget liv, någon? och imorse tränade jag ju med, självklart. morgonträningarna är de bästa träningarna.

dessutom träffade jag victor idag. men jag har inte snackat med honom på msn på länge. hmpf.

och jag måste bara berätta om igår på samhällskunskapen. vi körde samma som på psykologin, några personer går ut ur rummet och sen kommer de in en och en och får höra en historia som de sedan ska återberätta för varandra. då ska det vara "...svensken reser sig upp och fäller den första killen till golvet med en hård dansk skalle...". tamara är först och ska återberätta för steven.
tamara: "...och han stångar killen med ett danskt huvud..."
herregud, vad vi skrattade!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0