Ett enda stort psykadeliskt mönster, typ LSD.

jag blev medtvingad till ikea av m&p. det köpte en feting garderob medans jag gick inne på a6. jag själv köpte mig ett puder och ett nagellack.
nu sitter jag och skriver med victor aka te-tvåan. han är sjukt snäll mot mig nu. och för första gången igår så var det han som skrev hej först. och sen skrev han pusspuss i slutet, kan det vara ett tecken?! :P

imorgon blir det ytterligare en lugn dag, åtminstone om det fortsätter att regna såhär. på onsdag däremot, blir det nog till att vara med jozyälskling. jag saknar henne sjukt massa jättemycket! och på fredag bär det av till falkenberg. första träningspasset på en och en halv månad. det kommer ju säkert att gå bra. not. men det ska ändå bli lite roligt, även om kajsälsk inte är med. men jag har ju matildo, alice och annie. och viktor och jocke, självklart. jag har faktiskt saknat dem. iaf tjejerna då, haha!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0