Du har sett den i ögonvrån förr, när du vandrat dom tomma stegen.

igår var det helt sinnessjukt underbart. ni anar inte.
låt mig börja på morgonen. vi hoppar på tåget och hamnar efter ett tag i linköping. vi blir uppmötta av pontus, joz kusin, och åker till hans lägenhet. sen packar vi upp lite och smakar av hans sura rödvin. äckel. sen går vi och shoppar frulle och popcorn och glass, mums. efter en påbättring av smink och diverse så ger vi oss av mot stan och käkar på mcdonkan och gå lite i affärer innan vi går mot stångebro för att köa. där satt det fullt av folk bakom ett staket, men också massa folk precis innan grindarna. så vi satte oss innan grindarna, men sedan blev vi flyttade till bakom staketet, och hamnade på så sätt först i kön, vilket retade upp några som tydligen hade varit där och köat sen halv åtta på morgonen. lyckat. men bor man i linköping och har föräldrar som kan komma ner och dumpa grejer åt en i tid och otid, så visst. och efter en tids köande så blev det tillslut insläpp och vi fick våra armband och kunde gå och ställa oss innanför staketet. sen när vi satt där så började alla plötsligt skrika och ställa sig upp. då kommer lasse ut bakom staketet och skriver autografer. honey lyckades få en, men inte jag, tyvärr. dock fick jag en del rätt okej bilder på honom. åtminstone en bra.
sen blev all bara underbart. vi hade grymma platser, åtminstone jag. jag stod precis framför lasses mick, och det var kanske två personer framför mig till staketet. och efter lite förband och gung med miss li och så så kom lasse ÄNTLIGEN ut på scenen. publiken var i extas. det var helt sinnessjukt! och miss li kom också ut och de körde om du lämnade mig nu tillsammans. miss li blev så rörd att hon började gråta. publiken älskar henne, juhe. och publiken älskar lasse, jag säger då det. det var helt jäkla underbart, det går inte att beskriva i ord!

sedan fick vi pengar av helene till taxi så vi skulle slippa gå hem. vi hoppar in i en taxi och säger klart och tydligt vädursgatan. taxichaffisen är invandrare och frågar oss först vilken väg man ska ta och sedan kör han oss till vårdkastsvägen. BRA. vi lyckas tillslut hitta rätt och får betala fyrtio spänn för mycket. hmpf. jag fick lite lätt damp där ett tag... när vi äntligen kom in, konstaterade vi att vi aldrig skulle palla gå ut och festa, så vi gjorde popcorn och kollade på love actually och somnade sedan sött.

imorse vaknade vi och käkade frulle och diskade och sen satt jag och honey och kollade mtv och joz babblade i telefon. på tåget hem hamnade vi jämte ett till winnerbäck-fan. vi snackade hela vägen hem om konserten och lasse i allmänhet. han var trevlig. jag hann vara hemma i nästan en timme innan jag var tvungen att åka iväg igen. fast denna gången till sydafrika-mötet med simmarna. mycket trist, fast ganska givande. men vi roade oss med att skicka sms till 118100 och fråga vilka vi är:

"Sandra är en glad tjej på 19 vårar som trivs hyggligt på Kryllbovägen. Kanske drar storstan lite framöver? Sandra gillar mysiga hemmakvällar tillsammans med någon speciell."
"118100 tror att stens äppelkaka heter så mycket som Sofie! Vi tror att han tycker väldigt mycket om sin äppelkaka och slickar väldigt mycket på den!"
"118100 tror att erik johansson är en skön kille i sina bästa år. Han gillar att umgås med sina polare och är uppskattad för sin udda humor!"
"Vad skulle Paris Hilton säga om hon såg Elvis komma flygande på en medvurst? 118100 tror att Paris skulle utbrista något i stil med 'that's hot' eller kanske 'not', beroende på om hon gillar flygande medvurst eller inte."

HAHA
imon är det skola. bajs.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0