Drunken lullabies.

första skoldagen. kändes helt okej. fram tills jag fick mitt schema framför näsan. sämsta ävur. kul att gå till halv fyra varje dag. not.
vi slutade vi typ tio, sen gick jag, honey, malin, annie, moa och tamara och fikade på thimons. det var mysigt och trevligt. fram tills vi kom på att vi glömt kvar michan i skolan. lite smått panikslagna. hm. haha. sen åkte jag hem och satte mig här. snackade lite med victor på msn. han skickade en youtube-länk på en låt och för en gångs skull så tog det hundra år att buffra. när den nästan var klar så råkade jag trycka fel så det började om. klantigt värre. varför gör jag alltid bort mig så mycket?
ikväll blir det träning igen. och kanske, förhoppningsvis, imorgon på morgonen. jag håller tummarna. och sedan har vi två nya ämnen och lärare först imorgon, psykologi a och samhällskunskap a. intressant. hoppas jag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0