dagens,

jag slänger mig med en dagens, egentligen bara för att det var så längesen jag gjorde det och för att jag har så tråkigt.

Dagens humör: uppåt!
Dagens borde: plugga. men jag har inga böcker, så det är lite svårt...
Dagens frisyr: först platt sen igår, sedan knut efter träningen, sedan flätad lugg på upptakten och nu sidbena, risigt, hängande och halvfuktigt.
Dagens klädsel: linnet från igår och mjukisbralls.
Dagens planer: kolla på den nya deckaren på tv och sedan sova sött vid halv elva. det är ju skola imorgon!
Dagens vill ha: en pojke, inte arga/taskiga kommentarer och gb på bdb.
Dagens längtan: kanske nästa gång jag ska festa. nästa tävling också.
Dagens beroende: simhallen, kanske?
Dagens tråkigaste: träningen imorse.
Dagens irritation: träningen imorse.
Dagens kommentar: egentligen gårdagens: "oj, jag trodde inte han var så het i verkligheten!" jenny om lasse lindh, maha.
Dagens låt: it's the way - kristofer åström. nya idolen!
Dagens vän: alice <3
Dagens onyttiga: godis.
Dagens dryck: mjölk?
Dagens middag: fläskfille och potatis.
Dagens bästa: upptakten och att det nog har blivit bra mellan oss, och minnena från igår <3
Dagens sämsta: träningen imorse och all fucking träningsvärk.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0