Vi sjunger HÅÅVEE! HÅÅVEE! Vi sjunger HÅÅVEE! HÅÅVEE SJUTTIETT!!

jag kan inte annat än att älska mitt lag! SM-guld 2008!!!!!

ja, igår var jag med honey och joz och kollade på film och åt godis och kollade i skolkatalogen och skvallrade om folket. übertrevligt. dock var första filmen helt cpig och funkade typ inte, men den andra var rätt bra.
idag har jag varit med pap i jkpg. tyvärr missade vi firandet av HV för pap skulle på fest hos en typ samtidigt. men jag shoppade hursomhelst lite grejor typ som ett linne och nagellack och två skivor och ett par skor. det var bra, tycker jag. åtminstone bättre än att vara funkis på vårsimiaden som jag skulle varit annars. världens tråkigt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0