They would have liked me, cuz sometimes I'm funny.

okej, jag har tråkigt. har precis skrivit klart kemisaken om koppar. trist, liksom.
men hursomhelst. igår var jag och hälsade på kusinerna för lol fyllde år i typ tisdags. det var riktigt trevligt. henry och tiiu och ernst var sjuka hela bunten så det var bara jag, m&p, kusinerna och a&c och farmor och farfar. gött liksom. massa godig mat med.
imorse var jag och tränade med. inte så jättejobbigt, dock rätt tråkigt att köra massa arm och sen massa ben, jag som är långsammast i världen på benspark. jag köpte glasögonband med. det har kommit några nya och när jag kom hem så skulle jag byta band på mina träningsglasögon (för det är typ åtta knutar på de gamla banden.) och då spricker bandhelvetet. jävla skitband. bajskorv typ!

nej, jag måste gå och plugga på historian. om jag inte för minst vg på detta provet så kommer jag få det jävligt hett om öronen, kan jag tala om.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0