The sugary smell of springtime.

helt okej dag. träning imorse, och idag gick allt ovanligt långsamt och vi var värsta sena.
kemin var lite lam, men det funkade. draman var ovanligt rolig. vi ska göra en kort pjäs som vi ska öva och så på nu ett tag framöver. sen var det trevligt hål i datasalen. dock fick vi inte så mycket gjort, men kul hade vi när vi pratade sprit (som vanligt?) och diskuterade fyllor. sen var det lite lam spanska. sen fick jag äntligen åka hem och äta. nu har jag pluggat lite matte med, men finns det någon därute som är villig att förklara ett ekvationssystem?!

dagens roligaste:
efter spanskan så tog jag och honey vägen genom ina's. då träffade vi gunilla, och började prata lite språk med henne. sen så fattade hon inte hur man gjorde med kaffemaskinen. först så la hon i pengar, sen tryckte hon på cappuccino-knappen. sen så skulle hon trycka på start, men hade ingen kopp under.
jag: "du ska nog lägga en kopp därunder."
gunilla: "tror du? kommer det inte ut en kopp ur automaten då?!"
hon går bort och hämtar en kopp. när hon kommer tillbaka har alla val försvunnit. jag tycker jag är snäll och hjälper henne och trycker på cappuccino-knappen och sen på start.
gunilla: "oj, nu blev det ju cappuccino!"

jag och honey börjar asgarva och går därifrån. gunilla är skönast i stan!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0