Somebody told me.

så, jag och honey sitter på varsitt håll och räknar ut recept. imon ska vi baka kladdkaka och sockerkaka till fysiken på torsdag. massa mys och mums.
usch, jag fick tillbaka matten idag. det gick verkligen skitdåligt. nu kommer jag säkert bara få vg i matte b. gud så hemskt. alltså, jag hade tre fel som var likadana. helt cpigt. jag hade missat ett minustecken. likadant. på tre ställen!
historiaprovet gick dock okej, tror jag. det kändes som så iaf. men jag tror att alla andra tyckte det var lite konstigt. vissa frågor var rätt skumma.
imon blir det träna av. kul, kul. anders sa att han kanske inte ska ha oss, för hans röst inte pallar starta oss, så då kanske vi ska ha conny. wiih, roligt!

/f.


PS. honey skrev precis vad vi skulle köpa imon. hon skrev upp 2dl vatten! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0