She's a bitch, you know.

fredag, äntligen. svenskaprov idag. matteprov igår. matten gick sådär, har hittat några fel och så, men okej typ. men svenskan gick pretty much åt helvete som vanligt.
efter skolan åkte jag och tränade. efter att vi hade pratat och kört älgen och värmt upp och så, så hoppade vi i vattnet och körde typ 1500 insim. och det var 200-300-400-500 och 500en var räkna-till-5-rygg fart 3 till 4. hur kul kan det bli? sen så sa imse att vi skulle köra 20x50. jag körde start 45. bajsjobbigt. hade 31 i puls efter det. i omklädningsrummet så snackade vi sydafrika. jag fattar inte hur de kan vilja att det ska vara fem vattenpass som krav. jag borde ju få byta två gympass mot ett vattenpass åtminstone. jag är ju inte gjord av tid, hallå!

nej, nu ska jag gå och äta. jag håller på att avlida av hungersplågor. förresten, jag drar till göteborg imon och grattar kusinen. hon fyllde i tisdags.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0