Om vi blundar.

idag var det nationella i engelska, listening och reading. gick la sådär. fast det var rätt svårt, speciellt listening. efter proven så satt vi ute och solade och sen hade vi värsta sega svenskan, jag och malin satt typ och sov. sen så var det meningen att vi skulle ha fysik, men mats hade väl glömt bort det eftersom han inte kom. så efter en kvart gick vi hem.
igår fick jag sånt däringa brev från pliktverket, så jag gjorde lämplighetssaken när jag kom hem. faktiskt, så vill jag göra lumpen. det skulle kännas så givande, liksom. sen har jag pluggat lite spanska och lite kemi, med. kemi blir min enda lektion imon. skippar spanskan, eftersom jag och mam ska dra till göteborg. dock har vi klassråd efter kemin, men det löser sig säkert.
träning imorgon, med. trevligt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0