It's indie rock and roll for me.

träningen imorse var göttig. alla älskar vi conny.
första lektionen var slapp, jag, honey, fogel och albin var de enda som var där. vi satt och pratade och gjorde lite i fysikboken för datorerna funkade inte. sen så gick f&a för de skulle till linköping på flygmuséet. kvar blev jag och honey och då började datorerna funka igen så vi skrev labbrapporter. lite estetisk verksamhet på det och sen drog jag och honey först till musikskolan, sen och handlade ingredienser och sen hem till henne och bakade.kladdkaka, fyrdubbel sats. och ändå glömde vi vaniljsockret. sen rörde vi ihop smeten till sockerkakan, men hann aldrig grädda den, och ändå kom vi försent till spanskan fastän vi skyndade oss jättemycket. hmpf. kladdkakans smet blev dock riktigt smarrig. mumma.

och imon är det nationella i engelska, writing. bäst för mig att jag får mvg, menar jag. hur ska det annars gå, liksom.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0