I'm well aware of how it aches,

så, jag är hemma. och jag är, som ni märker, inte ute och festar som typ nittio procent och övriga sveriges befolkning under tjugo!
nåväl, skolan var slapp, vi slutade vid typ elva. så jag cyklade hem och gick ner till stationen och tog tåget in till jkpg, och där kom mam på och vi åkte vidare till göteborg. där gick vi HELA vägen från centralen till chalmers för att spana in vagnarna. på vägen mötte vi b&m och c&a. tillslut hittade vi också björn och spanade in hans och alla de andras vagnar. mycket snygga, det måste jag säga. bilder kommer senare.
sen så gick vi och ställde oss mitt på avenyn och väntade på att cortégen skulle börja. sen kom vi på att vi stod på fel sida om vi överhuvudtaget skulle kunna ta oss därifrån sen. så vi fick smita över och då hamnade vi bakom folkmassan, vilket resulterade i att vi såg noll. sen var det läge att gå till stationen och ta tåget hem igen. i mullsjö kom det dock på massa fulla ungdomar som sen klev av i bankeryd. hallå, bankeryd, liksom?! sen kom det på massa i forserum med. jobbigt, liksom.
näe, imon får man äntligen sova. det var ju tidigt upp imorse, eftersom det vart träning. fast den var ju rolig, så det gör inget.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0