I see London, I see Sam's town.

så, idag var jag och tränade. skittråkigt. hur kul är det liksom är köra 8x250 medleyimp och massa hårt och löst varierande. bajs, typ.
sen drog jag hem och åt lite och sen bar det av till högland för att lyssna på stefan nystrands styrketränare. han var värsta trevlig och rolig och sa massa vettigt. så det var bra.
imon är det skolabajs. och i helgen blir det proton open i värnamo. sova över med, det förstår jag inte alls. men det blir till att simma allt två gånger för min del, grattis sandy! fast anders ska med som tränare och det är ju åtminstone bra.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Kråkan.

Ville bara säga att jag älskar dig. Du = Kärlek för mig!

2008-04-21 @ 22:29:55
Postat av: sandy

okej, tack! det var ju gulligt sagt. vem är du då?

2008-04-22 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0