hemma!!!

jaa, herregud, jag är äntligen hemma. för en sisådär trettiotvå, trettiotre timmar sen så åkte vi från sokha beach resort i sihanoukville. sen har vi varit på flygplatsen i phnom penh, sen på flygplatsen i bangkok, sen på planet i en sådär tio timmer, sen på flygbussen mellan arlanda och centralen, sen på centralen och sist på tåget hem igen.

och nej, jag tänker inte berätta så mycket om resan. ni som träffar mig i skolan eller annat så lär la höra, men till er andra, jag har haft det skitbra.
sista stället, sihanoukville, var bäst, lätt. värsta biffiga resorten typ precis på stranden och pool och hela köret. sen så var det en annan svensk familj där, men två killar, en typ tretton kanske och en som jag, typ sjutton, eller nåt och skitsnygg. men pucko som jag är så blev det ingen chans att snacka med dom, så jag vet inte ens vad han heter, ouch. klantigt, klantigt. men det lät som om de snackade stockholmska, så jag får jag göra min vanliga research på bdb, så får vi se vad som kommer ut av det.
men annars, om nån av er som läser min blogg känner någon kille i stockholmsområdet, troligtvis, som nyligen varit i kambodja. han är cirkus sjutton, typ medellängd, rätt biffig, blond, glasögon, ganska runt huvud, snygg i badbyxor, och pratar om att "skjuta hårt", troligtvis så spelar han nån sport som till exempel hockey eller bandy eller fotboll eller nåt sånt. om ni känner honom, SKRIV DÅ!!!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0