Give me more of the attraction.

att räkna andragradsekvationer en söndagkväll borde vara olagligt. tyvärr så har jag varit tvungen att spendera cirkus två timmar med näsan djupt nerkörd i matteboken och pennan i ena handen och den grafritande miniräknaren i den andra. jag ligger sjukt mycket efter. måste göra typ sex sidor till, innan provet på torsdag, om jag överhuvudtaget ska vara ifatt, liksom. sen har jag fysik som ska läsas, och svenskaprov på fredag. men de andra i klassen har ju gjort det så jag kanske kan dra ur malin ett par frågor.
men hursomhelst så var jag och tränade på dagen. träningen kan sammanfattas med två ord: noll. kondition. och så körde vi 1500 tid och puls. pissdålig tid, typ 23,20, och sen så var det maxtest armhävningar och jag gjorde typ fjorton. när jag sa det till imse så bröt han ihop av skratt. tacksamt, hörru! och efter armhävningarna så var det en armserie också. snacka om att mina armar är kaputt. nu när all hårdhet i axlarna har försvunnit, liksom.

imon blir det skola. trevligt. att träffa alla igen, menar jag. malin förvarnade mig om att jag skulle få en puss på kinden och en kram, mums. och honey skrev på msn och sa att det var vi som skulle fixa fika till fysiken på torsdag. det blir att fixa det på hålet på onsdag dåe. jag som skulle plugga till matten, hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0