Försent för kärlek.

så, idag var det faktiskt okej. sovmorgon och sen rätt slapp engelska. lunch och sen dansade vi linedance på gympan. jag råsög. jag var seriöst sämst av alla. sen hade vi seg spanska och sen vare gym och plugg och jobbig träning. a-vecka nu tydligen. så vi körde 12x100 med armhävningar, sit-ups eller rygglyft mellan varje. mina armar var smått döda efter det.
imon blir det nationella i engelska. usch, det kommer nog gå dåligt. blä.

och igår snackade jag med blonda krullet på msn. han hade sett mig massa på tävlingen men inte hälsat. han sa att jag var söt (!!!!). sen så sa han att han skulle säga till de andra som jag tyckte var snygga att jag tyckte det, maha (den meningen blev konstig, haha).

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: din idol

hahhahahahha förlåt lilla vännen.. men blonda krullet, så kan du inte kalla honom.. antingen får du stå för att du pratar med sebbe eller så får du låta bli.

2008-05-01 @ 23:17:04
URL: http://beerg.blogg.se
Postat av: sandy

som om du skulle vara min idol? :P men då får jag la börja kalla honom sebbe, då. det är bara sviterna sen spanien när jag och min kompis spanande på hononm och ingen annan skulle fatta vem det var vi menade. haha.

2008-05-02 @ 10:31:26
Postat av: karin

haha yeah, jag är din idol. haha nej förlåt, jag lamade mig bara lite.. sviter från spanien, nemen.. det var la två blonda krull i spanien? .. och dessutom förstår alla vem man menar när man säger blonda krullet :) men jaja. hälsa sebbe från mig när du pratar med honom ;D

2008-05-02 @ 11:36:36
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0