För ni har stuckit mig med nålar.

så, nu har jag kommit hem. fruktansvärt rolig helg.

det började igår morse med att vi packade in oss skittrångt i myrlandrarnas minibuss. väl i värnamo vart det insimning och försökspass. eftersom det inte var nån vidare hård konkurrens i min åldersklass så kom jag till final på allt utom 100fritt. lite lunch, och eftersom vi inte ville slash pallade packa upp micron och värma mat i foaljén i simhallen så blev det mackor och frukt till lunch för mig. sen blev det krig med nåt äckeläpple erik hittade och vi sprang runt och drog ner brallorna på varann. så lättroade är vi. haha. finalpasset gick rätt kass, för mig åtminstone. fast på 200med så blev sandra diskad för glid i ryggvändning, eller nåt, så jag fick brons. kvällen var rolig. jag, kajs, jocke, matilda och annie kollade film, värsta bästa dissen! maha, den ska jag lätt köra nångång. sen så blev det lite kuddkrig och all möjlig sport tjejerna mot killarna. sen omsider så blev det lugnt och tyst. men precis när jag nästan somnat så får jocke, som ligger typ en meter ifrån mig, sms. det vibrerar i hela golvet och låter ashögt. och så får han typ fem på en gång och i två omgångar. hmpf.

imorse var det jobbigt att gå upp, och som vanligt var det svinkallt. försökspasset gick piss för mig. men vi var ju inte mer en fyra i varje gren i min klass så final på både rygg och bröst. lunchen var mumsig och sen satt vi i kaféet och spelade det meningslösa. finalpasset började och snart var det min tur på 100br. jag var skitnervös och hade verkligen bestämt mig för att slå både sandra sjöstrand och lina ankarbranth. jag visste att jag inte skulle kunna ta sandra larsson. det var seriöst det jobbigaste loppet i hela mitt liv. när det var femton meter kvar hade jag så mycket mjölksyra att jag knappt klarade av att lyfta armarna över vattnet. sen kom jag imål och vänder mig mot tavlan. första tanken är: "jag kom trea!" andra tanken är: "fan, jag slog ingen av sandrorna!" tredje tanken: "HELVETE! sandra sjöstrand hade 1.23, jag hade 1.25!!! WAAAAAAAH!" fjärde tanken: "vart tog lina ankarbranth vägen?!" sen var det bara upp och dra på sig en tröja och gå upp på pallen, trippelt sandra! ryggsimmet gick däremot käpprätt åt helvete. jag kan inte ta i på ryggsim. så jag blev utklassad med tretton sekunder. maha. men jag slår iaf albin på 100br, jag borde få lite cred för det ändå. efter att wille simmat sista grenen så åkte vi först till ica och köpte godis och spanade på wisbysimmarna och sen packade vi oss in tillbaka i bilen och åkte hemåt. vi satt och försökte para ihop annie med zackarias, en som simmar mot wille och är skitbra. han hade gett sitt nummer till annie och hon hade rådissat honom och slängt lappen i papperskorgen. stackars kille, han är ju inte direkt ful, det kan man ju inte säga. det tyckte inte ens viktor, haha. sen snackade vi om alla andras kärleksliv med. och så sa matildo att jag var bäst på att gissa, det tar jag som nåt positivt? fast, äh, jag bara ser sånt, liksom :P

ooh, imon har jag sovmorgon, göttans. och sen blir det la plugga och träna med. päsigt. sen är det tagga rosenlund i helgen och vara avis på malin som är på popadelica. blä på henne.

/f.


PS. jag måste bara säga att jag har valt rätt sport ur spana-på-killar-synvinkel. värnamo har många sötsaker. dock tänker jag inte nämna några namn, men jag kan skriva några initialer, kanske. dessa tycker jag är grymt heta: S.E, L.A, J.Å, så, ja, man får la hoppas på att de kommer till rosenlundsbadet, då! :P DS.

Vill du kommentera?
Postat av: K.B

sebastian ericsson, ludvig altesjö, jonas åström? förlåt men det här gör min kväll. ett gott skratt förlänger livet, och nej jag är inte så elak igentligen. jag tycker det är gulligt att du tycker om smålands små simmarpojkar ;) trevliga små pojkar det där, mhmm :) och grattis till medaljen!

2008-05-01 @ 23:24:09
URL: http://beerg.blogg.se
Postat av: sandy

näe, karin. läser du min blogg nu?! ja, men då måste jag ju försvara mig här nu, de verkar ju vara skittrevliga, och de ÄR faktiskt snygga! :P haha

2008-05-02 @ 10:27:15
Postat av: karin

yeah, du verkar ju läsa min.. så jag tänkte jag kollar din, och det visade sig vara ganska underhållande. yeah, de ÄR faktiskt snygga.. ;) oh yeah

2008-05-02 @ 11:34:32
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0