För det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag! HURRA HURRA HURRA!

waah, nu är jag äntligen sjutton. och det har varit en helt okej dag, om jag får säga det själv. träning först, dock blev jag minifirad av m&p halv sex i morse, sådär lagom kul, liksom. träningen var dock rolig, vi körde massa lagkapper och så och sen så bjöd jag kajs och annie på kakor och vi hade allmänt trevligt i omklädningsrummet. skolan var okej. kemin var rätt lam, jag labbade med fogel. draman var ytterst lam, vi gjorde noll och fick sluta typ 45min tidigare. så jag och honey gick och käkade med joz, som vi mötte på vägen. sen hade vi hål. jag hängde med honey när hon spelade och satt ute och solade. sen drog vi till ica och fixade spanskasaken (är det någon som vet vad stjälkselleri heter på spanska?). sen åkte vi och köpte glass och åkte tillbaks till skolan. på spanskan gjorde vi test inför nationella. det var faktiskt svårt. haha, böna bara kryssade i lite random och lämnade in jättefort. haha.
nej, nu måste jag gå och plugga på historian. vg, annars hängning (typ).

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0