september 6th - meningslöshet.

värdodag. det har inte hänt nåt att tala om. därför tänkte jag hitta på en ny programpunkt: Dagens outfit. eftersom alla har börjat modeblogga, så tänkte jag, hellyeah, varför inte jag också. jag är lite av en wannabe som följer strömmen, men jag är ju ändå för ointressant för att någon ska vilja läsa min blogg, så då gör det ju inget.

dagens outfit:
- guldiga cheap monday (Weekday)
- svart linne (H&M)
- svart-brun-vit-mönstrad klänning (GinaTricot, eller ginas trikåer, som honey säger)

dagens kommentar:

engelskan. vi får tillbaka en uppsats. steven är pro på att snacka engelska men skriva är inte riktigt hans grej. han får sin skrivning och har massa rättelser och kommentarer.
steven: "äääeh, jag har massa fel. buäh, nu måste jag börja på IV!"

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0