september 3rd - regn.

värsta roliga dagen. lång historia. vår lärare är snorlik svensson. sen matte. jag hade mvg på provet. konstigt. tjugo var max liksom. sen hade vi vår första idrottslektion. för spelade vi doppboll. jag suger på allt vad bollsport heter. sen gick vi ut och spelade rugbybrännboll. då började det regna, alltså hälla ner. men vi var glada ändå.
sen gick jag och honey och käkade och sen cyklade jag hem. då hade det slutat att regna. självklart. snart ska jag åka och träna. jag känner verkligen inte för det. men det är ju anders, så det borde ju bli kul.

dagens klockrena:

1.
mickan: "annie, har jag nån mascara kvar på ögonfransarna?"
lite senare.
steven: "faaaan, jag har ju inte med mig nåt vax!"
( det är uppenbarligen inte bara tjejerna som är utseendefixerade och tycker det är jobbigt när hela morgonens jobb regnar bort på gympalektionen. :D )

2.
jag: "du, fogel, vi har ingen spanska idag, eller det kanske du visste?"
fogel: "har vi inte?! ja, då kan jag gå hem. shit, stod det på tv'n. jag har inte kollat på den någon gång, jag kanske borde börja göra det. annars får jag gå på massa tråkiga lektioner.
( uppmärksamt. :D )

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0