september 2nd - eklöv.

i helgen var jag och m&p i kristinehamn. det ligger typ vid norra vänern, dvs lååångt upp. värsta fina stället. vi kom upp på kvällen och satt och pratade långt in på natten. kul. på lördagen åkte vi ut med båten. vi skulle egentligen in til kristinehamn, men motorn typ pajade så det blev saxholmen istället. där fikade vi och gick omkring och jag tog massa kort. sen skrev vi i gästboken.

"1/9-07 'denna dag, ett liv' - farbror melker.
man kan ha roligt utan sprit, men utan k-sprit kom vi bara hit."

det garvade jag länge åt.
bilder finns på bdb.
imorse åkte vi hem och käkade på max i jkpg. gott. sen drog jag till simhallen och simmade först familjelagkapp med M och helené. vi fick en trisslott i pris och vi vann tjugo spänn på skrapet. sen simmade alla tvärs igenom bassängen på diagonalen med fula eklövskransar runt skallen. mer än hälften av gänget så ut som en bunt träd. sen fick vi nåt ryck och sprang upp på femman och hoppade med kransarna. sen lekte vi massa och käkade korv och så.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0