september 28th.

sorry, att jag inte har skrivit på ett litet tag.
men igår var jag och tränade och så och skrev klart mitt arbete på datorkunskapen.
idag var det värsta värdodagen. två lektioner. egentligen tre, men vi hade två lektioner svenska istället för svenska och engelska. matten var värdo. vi skulle rita grafer på miniräknaren, men min räknare var cp så det var playpause-sympoler istället för slash, så jag kunde bara rita en graf. hm. sen hade vi lite lunch och sen typ två och en halv timmes svenska med gunilla lam. hon är världens segaste. jag och malin satt och flummade typ hela sista timmen och sen fick vi albs att bli skitsur på oss. sweet. NOT. malin är så jäkla rolig.
sen drog jag och tränade. vi körde älgen och klas skulle vara med och han trodde verkligen att han skulle vara bra på det. men aj, han åkte ut efter två skick. HAHA.

imon ska jag på pigalle med joz. kul.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0