september 26th - maran.

since jag inte har skrivit sen i måndags eftermiddags så får jag la uppdatera er lite grann. jag och pap var ju på hockey, som sagt. hur bra som helst, för att hv vann. 6-5 blev det och jag blev skitaglad. igår tränade jag massa och sen var det house och annat kul på tv. imorse gick jag upp och tränade. värsta hårda passet, tack för det, conny. sen tog jag massa tid på mig och åkte till skolan. då var det ändå massa tid kvar tills det var avprickning så jag typ läste lite. sen kom honey och moa och vi gick till starten. jag och honey kom gick runt hela vägen med två av hennes kompisar och jag drog hem efter det. men banan var på lite drygt milen så vi gick runt på två timmar. fast i slutet gick vi fel och kom bakvägen in :P sen cyklade jag hem. nu har jag gjort massa på datorarbetet. det är jobbigt. sen måste jag åka till simhallen igen, för det är foto till sponsorsimmet. fast jag tror jag dissar själva träningen.

dagens bästa (egentligen igår):
 jossan: "herregud! alla har ju gråa byxor! näe, shit vad fult :P"
alla tjejer i min klass hade gråa byxor igår, vi tog t o m kort på det. sen gick vi runt och mobbade killarna för att de inte hade det. och vi mobbade fogel mest, för hans jeans var verkligen blå.

/f.


PS. på lördag ska jag försöka ragga på den jag gillar. jag kommer säkerligen misslyckas. men det blir nog kul ändå. DS

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0