september 23rd - helg.

i fredags var det kul. träningen var päs, det var jag, viktor, erik och lite klas. maha.
igår var jag och tävlade med hela gänget i jkpg. kul som attans. dagens bästa var ditresan i alice bil. hon hittade massa saker och vi lyssnade på mr bean's crazy party hits. sen lekte jag resten av dagen med hoppsaken. it totally made my day. själva simningen gick la sådär. några rena katastroflopp, men det gjorde inte så mycket, för jag fick umgås med den bästa. hon som heter likadant som jag och är från hvetlanda. hon är bästbäst.
och idag vaknade jag tidigt och satt och kollade tv. sen var jag typ tvungen att dra och träna. fast det var kul. körde massa arm och sånt skoj och satt och tryckte ut vatten ur min dolme. haha.

nästa vecka blir nog rätt okej, hoppas jag. imon ska jag och pap på hv71 - frölunda. på lördag ska jag och joz på pigalle och ha skitskoj. så längesen vi var ihop. och på onsdag är det brinellmaran. döda mig ffs. 1,4 mil. jag kommer inte att springa.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0