september 20th - fisk i taket.

jag är sämst på att ta ur tallrikar i matsalen. min tallrik typ fastnade, för spärrarna hade inte åkt bort. men sen när mattias och han kompisar provade så fick de ut den. ouch, pinsamt. jag och honey hade kul åt det.
engelskan var bäst på dagen. varken jag eller jos eller nån annan hade gjort läxan så jag och jos satt och hjälpte varann. sen gick vi till datasalen för vi och moa och honey och malin ska göra ett arbete om stora barriärrevet. på engelska då. jag har aldrig gjort nåt sånt, bara nån skit på spanska om julen som vi fick redovisa.
men nu ska jag åka och träna. aj, jag hatar gymmet. det kan bajsa på sig.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0