september 17th - ettornas dag.

ettonas dag idag. det var frukost först, så man slapp äta hemma och kunde snooza i en kvart till. men jag kom prick klockan åtta, och det gjorde alla andra med, tydligen så jag var tvungen att köa i en kvart innan jag ens fick nån frukost. hmpf. sen var det nån seeeg föreläsning om droger och alla satt och sov. sen gick vi på nån föreläsning om sex och sånt. värsta bra, faktiskt. jag och honey garvade asmycket. sen käkade vi och sen diskuterade vi seriöst i grupper om dagen. gunilla lam is the shit. fråga bara fogel.
jag drog och tränade efter skolan. jobbigt värre. hann plugga lite i simhallen med och sen var det vattenträning. okejhårt. det är ju faktiskt tävling i helgen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0