september 15th - jkpg och kajs.

jag och pap drog till jkpg för en halv dags shopping. jag köpte lite smycken och sen gick vi och fikade på favvisstället johan's. fiket med sveriges godaste kladdkaka. sen drog vi till a6 och jag köade i varenda butik och köpte tillslut en t-shirt. sen åkte vi hem och jag fixade mig och drog över till kajs i mina klackskor. jag måste gå in dom lite innan pigalle. där kollade vi på film och käkade tacos och spelade spel och sprang runt på skolan. låter trist, men jag hade värsta roligt. bäst var "kropp mot kropp". ojoj, jock njöt i fulla drag. synd för V att han inte fick det "värsta", dvs. hand mot bröst.
kul kväll med sjuk många tagna bilder.

Dagens outfit:
på förmiddagen:
- gråa jeans
- randig t-shirt
- converse

på kvällen:
- svarta cheap monday
- gammelvit t-shirt med typ broderi
- jordgubbehalsband
- svarta lackpumps



/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0