september 14th.

jag fick nyss reda på att melan och ramis är tillsammans. OHMYFUCKINGGOD! hur har jag kunnat missa det?! jag som känner melan så bra. fast å andra sidan så kunde jag nog räknat ut det. melan har aldrig riktigt kommit över honom, och hon har liksom bara väntat på att han skulle göra slut med tessan. gaah, vad glad jag blir :D de är the perfect couple. all kärlek till dem.

träningen var svinkul. 60x50m. kulkul. jag ägde ut alla på älgen. mästare på falkis och mästare här hemma. kajs är lite sjuk, så det kanske inte blir nåt imon. hoppas att det blir av, jag har saknat denna tiden.

/f.


PS. jag och pap ska på elitseriepremiären. HV71-frölunda. bästa matchen. jag hejar på hv och han är frölundait. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0