september 14th - småspik och annan ohyra.

cpkass dag, verkligen. jag fattar för det första inte ett piss av matten, and it's supposed to be eeeeasy. svenskan ska vi inte ens tala om. gunilla lam är lamare än någonsin och har lika mycket koll som melan i spanien. alltså noll. nån mysko salsändring på engelskan och alla typ somnade och sen fick vi sluta. thank god. jag cyklade hem och det var motvind och regnade småspik i fejan på mig. så om jag inte var förkyld sen innan, så lär jag ju vara det nu.
imon blir det nog bra. hela simgänget (utom MG, för ingen bjöd honom) ska hem till kajs och typ kolla på film och käka tacos. kul. det var det enda alla snackade om igår på träningen. jag cyklade hem med V från träningen. han är snäll. han fattar liksom hur jag tänker. men det måste vara att han inte är så jäkla liten som alla andra är. han är ju bara '93a.

Dagens outfit:
- samma som igår.
- världens gosigaste pallesjal.

Dagens bästa:
nån knackar på på svenskan och vill snacka med gunilla lam.
tjejen som knackade på: (sticker in huvudet och kollar runt) "jag har spanska med några här, jag känner igen dom. (till gunilla) stör jag? har ni franska eller?"

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0