september 13th.

ska det här föreställa otursdag, så hänger jag gärna på. jag gick upp tidigt för att fixa mig till foto, men jag såg lika ful ut som vanligt. hade massa tid över och jag cyklade skittidigt och mötte kim efter halva vägen och gick med honom resten. sen hade vi matte och det blev dags för foto. men tre nv-klasser skulle tydligen ha samtidigt som oss, så vi fick ta en timme senare. lunchtime. datakunskap. men ingen lärare dök upp och vi blev lyckliga och jag och honey gick till ina's och köpte parisebulle och satt och pratade med alb, stev, mailn, moa, ante, och några mer från "bonnlandet". engelska. jag hatar engelska. kunde inga glosor och hade knappt läst texten. jag suger.
måste alla vara så jävla elaka mot mig jämt. jag orkar inte med det tre år till. central räckte. eller är det för att jag är ful och tjock som det helt plötsligt blir tillåtet för de coola, snygga, smala att klanka ner på mig och trycka ner mig ännu mer? jag pallar inte. inte alls.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0