september 11th - skogspromenix bigtime.

idag var hela nv i skogen och på nån fjollig mosse och vandrade och gjorde massa samarbetsuppgifter. jag spyr galla över allt och alla som var i närheten av mig och förpestade min dag till fullo.
dagen börjar med att det regnar och vi i grupp 6 till 10 får vänta en halvtimme extra på bussen som inte kommer för att vi inte fick plats i den första. sedan är det brandövning och vi får gå en lång bit extra innan själva vandringen ens börjat. sen fick vi några uppgifter att lösa och tvåorna var totalt inkompetenta på matte och kunde inte ens räkna ut volymen på en cylinder. och när jag sa hur det skulle vara så rådissade de mig. kompis. sen gick vi typ sex kilometer på två plankor och jag dog av tristess och koncentration på att inte ramla ner i vattnet. för det skulle tydligen vara bottenlöst, nog för att jag kan simma, men jag känner inte riktigt för att bada med kläderna på i en bottenlös och kolsvart damm. sen fick vi äntligen käk och vi gjorde några fler uppgifter. sen gick tipspromenad och vi fick ynka två rätt. vi väntade på bussen i en halvtimme till och sen åkte vi hem. tack gud för att dagen är över. årets värsta dag, alla kategorier.
imon blir det träna av för hela slanten. naturkunskap med. jag avlider och sjukskriver mig.

/f.


PS. jag och pap drog till MIO och hämtade min nya säng. wey, den är skitaskön. nu ska jag nana sött, efter idol och house. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0