october 3rd - onsdag.

hej meningslösa dag.
segtsegt. träning först imorse. lyckades få dit honey genom att muta henne med att ta med mig hårsprej så att hon slapp ta med sig eget. jag är slug. naturkunskap. det är så jäkla tråkigt att skriva labbrapport. och ante är ju ungefär lika kul som att kolla in i väggen. håltimma och jag och fogel, steven, mickan och moa satt i bibblan och pluggade historia. sen bara drog dom och käkade och lämnade mig, så jag fick äta med bästa emma och hennes kompisar. men det funkade det med. matte och jag och honey kom på ytterligare en funktion på miniräknaren. det är sånt som gör matten rolig. historiaprov åt hell, eller nåt. spanska och jag fattade inget. fast jag tror starck har börjat fatta vem jag är. han har lite humor faktiskt. och böna med. de är lite skumma. men det är ju ingen nyhet, alla jag vet är ju skumma. hm. dock tror jag att även killarna på främre raden på spanskan börjar känna igen mig med. bra, I guess.

nu ska jag på föräldramöte på skolan. ouch. trist. jag vill ju vara hemma och kolla på heroes.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0