october 2nd - några dagar.

jag måste skärpa mig och försöka skriva varje dag. fast igår hann jag inte. skola och sen massa träning och sen hem och käk och andra avenyn. det fanns liksom inte tid. sry.

igår var det en helt okej dag. dock massa lektioner och massa motion, men det är bra. spanskan var som vanligt asgarvsrolig. jag satt mellan emma och emma. jag "hjälpte" emma på det lilla läxförhöret vi hade. dock var vi inte så diskreta, så vår lärare såg oss. fast vi bara garvade.
starck är fan skum. han går i min spanska. jag tror inte att han klarar av att ha fel. hm. fast det vet jag ju fler som inte klarar av. men jag tror att killarna faktiskt börjar lägga märke till den där tjejen som kan allt på spanskan och som är kompis med emma och som skrattar åt alla. det borde väl vara något bra, eller hur?
på träningen sen var det inte så roligt. annie och alice fuskade massor på det långa vi körde. jag och viktor fick typ damp på dom. sen hade vi massa delfinandning och jag och jocke hade typ kramp i vaderna och då är det svårt att kicka, så vi segade oss lite. och som tack för det fick vi värsta utskällningen av imse som tyckte vi var dåliga för att vi inte hade hunnit klart med passet. hmpf.

idag var det en rätt seg dag. matte, hål, naturkunskap, hål, svenska. vi har kommit fram till att våra hål är jobbiga. de är inte tillräckligt långa för att dra in till stan och typ fika eller så, och det är för korta för att bara sluta ena lektionen, byta böcker i skåpet och gå direkt till nästa. cpjobbigt.
och imorgon har jag historiaprov, så jag måste plugga mer. men jag ska träna imon och det är ju kul, men joooobbigt, för det är conny. jag saknar anders, iaf på måndagarna. men sen har jag ett biffhål, så jag får la dra med mig fogel och steven och sitta och plugga. fogel har klippt sig, tror jag. sött.
malin försökte få ur mig vem jag är kär i, men icke. det kommer jag aldrig att berätta. inte än, åtminstone.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0