october 26th.

äntligen fredag. friday i'm in love-dag. eller nåt sånt.
i morse var det fullsmockat med folk på ina's. nvte stod och sjöng backstreetboys. de hade utmanat sp eller nåt. jag garvade. vi skulle egentligen inte ha nån svenska, för gunilla lam var inte där. men vi skulle kolla på film. tråkigt värre. sen hade vi värsta engelska läxförhöret och sen fick vi sluta. jag tror att conny inte tycker om oss med tanke på hur ofta han släpper oss tidigare eller låter oss helt enkelt slippa lektionen helt. sen skulle jag åka buss hem, men då hade den precis gått och jag är på tok för olat för att vänta i trekvart på att nästa buss ska komma. så jag gick hem. vid halv sex ska jag och älsklingarna ner till jerry's och köpa tickets till timo och kristian. det ska bli så roligt!

dagens bästa:

på engelska läxprovet.
tamara: "hur ska man göra?"
conny: "du ska översätta de kursiverade orden."
tamara: "men jag kan inte skriva så att texten lutar!"
jag börjar skratta jättemycket.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0