october 23rd - aj.

imorse när klockan ringde skulle jag kliva upp och hämta mina böcker till naturkunskapen. och mitt ben bara vek sig. och det gjorde ont så in i helvete. sen hade jag svårt att gå hela dagen. okej dag idag faktiskt ändå. matte var iofs segt. och naturkunskapsprovet gick åt hell, men det var kul ändå för fogel lånade mitt sudd hela tiden och typ satt och kastade det på mig. han är så rolig. och svenskan var lam som vanligt. vi diskuterade boken, och massa annat. lamt, som sagt. bara steven som är kul.
sen åkte jag och mam till sjukhuset och kollade mitt knä. typ muskelsträckningen eller nåt trodde läkaren. så nu får jag vila massa så jag pallar att gå i wien.

dagens bästa:

på naturkunskapsprovet.
albin sitter nästan längst upp i salen. han råkar tappa ner sitt provblad på marjan som sitter nedanför.
albin: (viskar inte alls ljudlöst) "öh, DARKO! jag får mitt papper!"
alla andra i klassen börjar fnissa.

btw. nu vet melan. vi hade ett djupt samtal i söndags. men hon är den enda. jag skulle skämmas ihjäl annars. men han är ju så underbar.

jag hittade jozys blogg igår. hon la ner sig gamla i somras. och nu hittade jag den nya. jag ska följa den med spänning. så som folk gör med min har jag noterat.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0