october 22nd.

DIN OMGIVNING:
1. Hur många är det i din klass? - eh, vi var la nitton från början, sen bytte en och vi fick tre nya. sen slutade malin, och murzal och tillsistnu jossan. så vi är la 18. tror jag.
2. Känner du några som röker? - för många.
3. Hur många är ni i eran familj? - jag och mina päron. 
4. Har ni några husdjur? - dammråttor?
5. Känner du någon som knarkar? - antagligen. men som inte har sagt det rakt ut.

OM DINA VÄNNER:
1. Har du någon riktig vän? - det förutsätter jag. annars är jag rätt rökt. jag har öppnat mig för många...
2. hur många vänner har du? - jag klarar mig.
3. Villket kön är oftas snällast? - svårt att säga. men jag trivs bra med killarna.
4. Hur ser dina bästa vänner ut? - blond, inte blond, blond och inte blond.
5. Vem är din bästa vän utav det andra könet? - förut var det gnugge. men det är nog viktor eller kim eller nån. martin, kanske? 

TRAGISKT
1. Känner du dig väderlös? - jag antar att det ska stå värdelös (jag vet inte, snodde denna från annie) och isf. för ofta.
2. Har du någon gång försöket begå självmord? - nej, inte än.
3. Känner du någon som begått självmord? - nej.
4. Känner du någon som tänkt begå självmord? - ja.
5. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? - vem har inte det?
6. Har du någon gång prövat alkohol? - ja. fast inte så jag har blivit full..
7. Är det någon du brukar ha "djupa samtal med? "- melan. hon är den bästa. 

OM KÄRLEK
1. Är du kär? ja, men jag önskar att jag inte var det.
2. Vad tycker du om kärlek? - bajs.
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? - är det inte rätt självklart? 
4. vad är det längsta du har varit kär i någon? - några år kanske.
5. Tänker du gifta dig när du blir stor? - förhoppningsvis. fast framtiden ser jävligt mörk ut om det ska fortsätta så här. 
6. tror du på kärleken? - bara när det gäller andra.

nu vet ni ytterligare saker om mig.

/f. 

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0