october 22nd - måndag.

måndagar är värst. för det första så börjar de med en och en halv timmes historia. jag slapp dock en kvart för jag var hos skolsköterskan på hälsosak. det var nog okej. på gympan sen spelade vi basket. jag suger på allt vad bollsport, och annan sport, heter. please, feel free to disagree. men jag råkade tabba mig massa när jag hade bollen och då fick jag värsta sura blickarna och viskningar, så jag ska nog skolka från gympan fram tills vi har bad. och alla resterande gånger framöver. hm. spanskan var päs. och sen skulle jag gymma, men då hade det helt plötsligt hänt nåt med mitt knä. det gjorde skitont. gör. fortfarande. så jag sket i simträningen och drog hem och pluggade. jag hatar verkligen naturkunskap och jag kommer kugga stenhårt imon på provet. återigen, feel free to disagree. alla har ju slutat att uppmuntra mig, så hur ska jag nu överleva?
nej, nu ska jag gå och gråta till kristian anttila och låta melan trösta mig. patienten goes terapeut och vice versa :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0