october 14th - tävling, igen.

äntligen hemma. jag trodde jag skulle dö ett tag.
iallafall. dagen har varit kanon, bortsett får en riktigt jävla katafuckingstrofvändning på medleyt och lite andra dabbar. men annars helt perfa! massa medaljer och tre guld, bara idag. biobiljetter också. på lunchen fick jag äta hos kajs och dom. godig mat. sen fick jag träffa annie också. braigt.

dagens skönaste:

jag och viktor står och väntar på prisutdelning och pratar. en jkpg-simmare kommer fram till oss.
han: (till viktor) "du heter viktor, va?"
viktor: "eh, ja?"
killen: "okej, vad bra! då vet jag vad du heter på bluetooth!"
jag: ASGARV
viktor: "jaha, vadådå?"
killen: "myran. eller, du hette det i mars i alla fall.."

jag typ dog av skratt. hur fan orkar man bry sig om vad nån heter på BLUETOOTH!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0