november 7th - onsdag.

igår var det okej. tränade och pluggade.
idag skulle jag gå upp och träna och drar upp persiennen och då är det typ 4 cm snö ute. helvete. sen kommer mamma och säger att jag inte får cykla. shit. så då har jag gått upp en kvart i onödan. illa. fast träningen var göttig och jag och honey gick till skolan tillsammans. först naturkunskap. och det var också okej. jag och malin satt och babblade och typ trackade fogel. sen hade vi vårt biffhål och jag, mickan, fogel och steven satt i biblan och pluggade till provet. men efter en halvtimme spårade vi ur totalt och började snacka astronomi istället. stevens fel.
provet gick hyfsat. sedan kom det några forskare till aulan och vi satt och lyssnade på när några ställde massa frågor till dem.
sen hade jag missat bussen hem med två minuter så jag fick promenixa hem. jobbigt läge. nu ska jag käka och göra matte. någon som kan hjälpa mig med x-potenser. jag fattar NADA.

dagens klockrenaste:

på föreläsningen i aulan.
en av de som ställde frågor: "varför heter det Bävernylon?" 


/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0