november 5th - måndag.

fuck jag hatar det.
skolan kunde man dö på, inget nytt att förtälja. sen drog jag och tränade och satt och pluggade i simhallen i typ en och en halv timme efter det. och ändå fattar jag inte ett piss av historian. jag får väl sitta i närheten av de smarta, så jag kan få nåt bättre än g-.
sen träning. inte vidare jobbigt, och faktiskt ganska kul. jag snackade massa skit med martin och sen kittlade jag jockebajs tills han hotade och kittla mig. dock är jag inte kittlig, men man vet ju aldrig vad han hittar på...
sen var jag tvungen att cykla hem, stackars mig. och då skulle det självklart gå allt emot mig. värsta motvinden uppför backen och min bag vägrade verkligen att hållas kvar på pakethållaren. så jag fick lite damp. sen kom jag hem och ramlade ihop i soffan. nu har jag käkat lite godis, ( onyttigt, jag VET! ) så jag orkade masa mig till datorn.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0