november 3rd.

bästa dagen på länge igår. tåg till gbg och sen massa shopping, lite fika, lite lunch och massa tåg hem igen.

jag shoppade en t-shirt på monki. den var cool.
det var mönstrat som det här linnet, fast det var en t-shirt :P

det roligaste på dagen var när vi hade femtio minuter kvar tills tåget skulle gå och vi satte oss vid en dator och sen upptäckte vi att nån stod och glodde på oss genom fönstret. HAHA. stackars blåsta kille.

/f.


PS. kvällen hos lollan och frida var helt okej. jag fick ju träffa melanälsk. jag fick veta att jockebajs har skaffat flickvän också. oj, liksom. men hon var skitful. men han fortsatte att stirra och så på mina bröst som om han var som vanligt. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0